David Ogilvy, a híres reklámguru hitvallása az volt, hogy a cég, akinek dolgozol, annak használd a szolgáltatásait, termékeit, hiszen másképp nem tudod hitelesen kiszolgálni őket.

Így járt el a Rolls-Royce, a Shell, a Dove, a Schweppes és több ismert vállalat esetében is, akik megbízták a zseniális reklámszakembert. Rolls-szal járt, amibe Schell üzemanyagot töltött, hazaérve Dove szappannal mosta meg kezeit, majd ivott egy Schweppes-et. (ééés csak utána döntötte le a nagy pohár whiskey-t  

Ez jutott most eszembe, amikor ezt a táblát megterveztük és legyártottuk, és éppen szállítás alatt volt a megrendelő felé. Tulajdonképpen mi nem nagyon szerettük volna igénybe venni a szolgáltatást, de a soha nem véletlenül bekövetkező ügyek ugye már csak ilyenek.

Profán történet. A tábla kiszállításakor egy szembejövő bazi nagy teherautó kerekéről felpattant a bazi nagy kerékhez igazodó bazi nagy kő, mely csúnyán bezúzta a szélvédőnket. Ezzel a könnyed offenzívával már meg is feleltünk Ogilvy mester tételének. … és ez nem kitalált történet. Nem az.

Plexi átvilágítós reklámtábla direkt nyomtatással

—————————————-

És még valami, ha már marketing és reklám.

“A fogyasztó nem egy seggfej. Ő a feleséged. (Ezért hát) ne sértegesd az intelligenciáját”. mondta Ogilvy nagy bölcsen.

Persze ez azért a 21. századra kicsit finomodott, ma már sűrűn mondjuk ki ezt >>> A kedvesség alapból jár, a hülyéknek szóló kedvesség már ügyfélszolgálat! 

Friss adatkezelési tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk  Friss adatkezelési tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk

Bezárás